“Iubitule, vorbeste cu mine…”

15 Iul

                            Va intrebati din ce cauza am pus un astefel de titlu ?

Eu cred ca da. 

Acum ceva vreme , pe cand stateam la verisoara mea(14 ani) , am gasit o carte numita ” Iubitule, vorbeste cu mine ” care sincer va spun, mi-a atras curiozitatea . Initial mi s-a parut putin “aiurea” sa vad ca o copila de 14 ani citeste astfel de carti, si mi-am pus intrebarea :

          Oare chiar are ea nevoie de astfel de carti?!

Poate suna putin ciudat, dar eu cred ca da. Are nevoie. In ciuda varstei , multe fete reusesc sa se ataseze de cineva care , poate , din pacate nu este la fel de atras de ele. 

Uite, am sa va scriu un mic paragram din carte :

“Fiind mereu impins sa comunice, cuplul este pandit de supradoza emotiva. Necazul e ca noi, baietii, preferam sa ne ascultam iubind. Fara zgomot de fond.”

In caz ca cineva este interesat sa cumpere cartea, aceasta se numeste :

                                                                                                 “Iubitule, vorbeste cu mine…”

                                                                                                                                                 De Yvon Dallaire

Lasă un răspuns

A L I N A / C E U S A N

be the kind of person you would like to meet

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

daviidraluca

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

