H&M

15 Iul

Salutare !

Tocmai ce am venit de la Afi Palce Cotroceni si as dori sa impartasesc cu voi bucuria din sfuletul meu pentru ca mi-ai cumparat niste lucrusoare tare faine !  Initial mersesem la A.P.C. pentru a-mi achizitiona o noua pereche de pantofi , dar dornica cum sunt de fel , nu am reusit sa ma stapanesc si mi-ai achizitionat mai multe lucrusoare 🙂 

Lasă un răspuns

A L I N A / C E U S A N

be the kind of person you would like to meet

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

daviidraluca

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

