Despre discriminare

17 Iul

Bun, deci sa incepem.

Discriminarea.

Ce este aceasta discriminare? 

Prin discriminare se intelege orice deosebireexcludererestrictie sau preferinta pe baza criteriilor prevazute de legislatia in vigoare. Iata cateva criterii  stabilite de legislatia romaneasca :

 • rasa

• nationalitate

• etnie

• limba

• religie

• orientare sexuala

•  handicap

   La ce ne ajuta discriminare ? La nimic. Dragii mei , vi se pare ca daca aveti vreun contact cu o persoana de alta rasa,  religie etc sunteti trasi in jos? De ce  ? Eu una pot spune cu cea mai mare bucurie pe suflet ca pe langa sora mea, David Laura, mai am o singura prietena musulmana ! Da, asa este ! Va intrebati cum am ajuns sa o cunosc ? Atunci va trebui sa imi mai acordati cateva minute bune pentru a va povesti !

Au fost cei 8 ani din viata mea si pot spune ca au fost cei mai speciali! 

   Intra in clasa o copila slabuta, pe chipul careia pot spune ca i se citea teama de a nu fi judecata gresit . Pot spune ca in acel moment , absolut toti copiii o priveau intr-un mod gresit . Vorbeau . Radeau. O agasau .  In sala de curs puteai auzi rasete peste rasete . Norocul care ne-a lovit pe amandoua a fost ca in acel moment eram singura in banca, pentru ca,  printr-un miracol colega mea nu se facuse prezenta . Ce-i drept, pot recunoaste ca la inceput ii analizam fiecare gest si o priveam cu teama . Setea mea de cunoastere era mare , iar cu timpul usor usor imi faceam curaj sa ii vorbesc ca unei persoane apropiate . Cu timpul am ajuns sa fiu printre putinele ei colege de clasa cu care avea tangente pentru ca in rest ceilalti o priveau cu dispret .

Liceu 

     Ca printr-un miracol am intrat amandoua in acelasi liceu . Acolo tinerii o priveau parca putin mai frumos. Ea incerca din rasputeri sa fie mai presus  decat ceilalti pentru a le arata ca in ciuda faptului ca sunt diferiti , poate fi asa cum vor ei . Ce pot spune, o admiram !  Ce s-o mai lungimajunsese sa fie muza mea . Stiu, suna putin cam prea pompos dar atunci asta simteam ! Ajunsesem sa stiu multe despre ea, dar pana atunci nu imi vorbise nici macar o data despre familia ei . Ma intrebam oare dece . Are ceva sa imi ascunda ? Ii este rusine sa ma prezinte parintilor ? In final am decis sa dezbatem acest subiect . Raspunsul ei a fost urmatorul : Nu m-ai intrebam niciodata de familia mea, asa ca si eu am ales sa nu  deschid acest subiect . In fine, in cele din urma i-am cunoscut familia . O familie frumoasa, dragastoasa . Pot spune chiar ca de cand am pasit in casa lor am simtit acel aer de veselie care ma imbuna .

Facultatea 

      Iata-ne aici ! Impreuna de atatia ani : prima oara scoala primara, apoi liceul iar acum facultatea . Imi vine greu sa cred. In momentul de fata ea face ca si parte din familia mea , iar eu de asemenea din a ei . Cu cel mai mare drag as vrea sa recunosc ca dintre toate persoanele romane, in ea vad bunatate . Daca ar fi sa facem o comparatie intre un oarecare roman si ea , romanul ar fi mai prejos . De ce ? Pe chipul unui romanul se poate vedea lacomia,rautatea,ipocrizia,prostia,pofta de discriminare ! Nu ma intelegeti gresit , nu ma refer la toti romanii, mai sunt exceptii .

    In incheiere as vrea sa va multumesc pentru ca ma urmariti pe blogg ! Pupici din partea mea si a Adnanei !

Lasă un răspuns

A L I N A / C E U S A N

be the kind of person you would like to meet

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

daviidraluca

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

